Bonus program
Akční leták

Domů Výhody Svoboda mražení

Svoboda mražení

Mražené potraviny jsou rychlým a snadným řešením, jak lépe dávat pozor na to, co jíte. Zeleninu nemusíte krájet nebo loupat, a to dnešnímu rychlému životnímu tempu vyhovuje. Vše přípravíte během několika málo minut, přitom se najíte zdravě.



  • Je to praktické. Nic vám nebrání stravovat se tak po celý rok bez ohledu na to, jaké je zrovna roční období.
  • Je to snadné. Z mrazáku přímo do trouby, nic nemusíte rozmrazovat, o nic se nemusíte starat. Připravit mražené jídlo s Icelandem je velice snadné, ať už se to týká hlavního jídla nebo dezertů, vše je hotovo během několika minut.
  • Je to úspornější. Váš mrazák může být naplněn až po okraj! Mražená jídla můžete uchovávat velmi dlouho a díky tomu daleko méně potravin vyhodíte, čímž ještě více ušetříte.
  • Je to pro vás dobré. Zatímco čerstvé ovoce a zelenina mohou ztratit některé ze svých živin a vitamínů předtím, než je sníte, zmrazování uchová tyto dobré věci, jako kdybyste zrovna ovoce a zeleninu sklidili.
  • Žádné kosti - všechno maso je bez kostí, a tak je zaručena rovnoměrná příprava.
  • Velký výběr - vyberte si z vepřového, hovězího, kuřecího, jehněčího nebo zvěřiny, masa máme ve všech velikostech, uspokojí jednotlivce i celé rodiny.
  • Skvělá kvalita - při vaření s Icelandem vždy dosáhnete skvělých výsledků a na talíři vám nic nezůstane.

Z pole přímo do mrazáku

Většina ovoce a zeleniny je zmrazena ihned po sběru, kdy jsou nejbohatší na zdraví prospěšné látky. A to je podstatné, protože v případě, že jsou plody skladovány při běžných teplotách, hodnoty některých vitamínů mohou klesnout až o 50% už 7 dní od sklizně.

Příprava zeleniny na zmrazení

Při přípravě na zmrazení musí být zelenina nejdřív na chvíli ponořena do horké vody. Při tomto procesu může sice dojít ke ztrátě některých vitamínu, které se rozpouští ve vodě nebo těžko odolávají vysokým teplotám, u domácího vaření však mohou být ztráty daleko rozsáhlejší.

Jak zmrazování ovliňuje živiny v potravinách

Slýcháte, že zmrazené potraviny si nemohou uchovat stejnou úroveň živin jako ty čerstvé? Vědecké studie dokazují, že hladina vitamínu C v ovoci či zelenině uchovávaném při pokojové teplotě nebo i v chladu, je ve skutečnosti mnohem nižší, než v plodech mražených ihned po sklizni. Další studie navíc poukazují na to, že zelenina skladovaná v běžné pokojové teplotě ztrácí už po 2-3 dnech až 70% obsahu kyseliny listové.

Newsletter